Tuesday 14 February 2017

Testimoni hebat berpantang dengan Set Premium Beautiful

Assalamualaikum. Nurha selalu sebut pasal PB or nama penuhnya Premium Beautiful. Premium Beautiful ni memang pakaian dalam untuk kesihatan dan kecantikan wanita no 1 di Malaysia, Brunei dan Singapura. Tapi jangan terkejut, lately banyak permintaan dari negara Timur Tengah juga. Nampak tak semua wanita tidak kira kaum, umur, penempatan dan dari mana pun asal mereka amat menitikberatkan soal kesihatan dan kecantikan.

Sekarang ni, PB mendapat sambutan paling hangat di kalangan ibu-ibu bersalin, dalam pantang dan juga selepas pantang. Proses bersalin menyebabkan banyak otot rahim yang mengembang, bak kata mak-mak kita dulu banyak urat putus. Sebab tu ramai di kalangan ibu-ibu yang melahirkan anak mengalami masalah pertambahan berat badan, berat badan naik secara mendadak, terpaksa kawal makan dan bersenam. agak-agak kalau dah ade anak 3, 4 orang tu ada masa lagi ke nak bersenam ye? Kadang tu bila dah balik kerja pun penat, balik-balik rumah je nak menguruskan anak-anak lagi, suami lagi, sibuk bekerja di pejabat, balik rumah dah nak kena sediakan makanan dan kelengkapan anak-anak untuk ke sekolah dan ke taska pada keesokan harinya pulak.

Sebab tu kita ni orang perempuan perlu sangat jaga badan dan kesihatan, sebab badan nak pakai lama dik non oii, kang belum sampai masa dah geleber sana-sini. Bila dah geleber sana-sini, dah tak yakin dengan diri sendiri, malu sebab berat badan naik tak turun-turun. Bila berat badan dah naik tu, almaklumlah mengundang penyakit berbahaya seperti diabetes dan hipertensi, nak berubat dah makin payah, dengan kos rawatan sekarang ni yang dah meningkat naik.Orang pulak dah semakin ramai, kadang tu kita kena tunggu turn by turn nak dapatkan rawatan di hospital sebab ramai sangat orang sekarang yang berpenyakit dan nak cari ubat.

Eh, banyak pulak membebel sampai terlupa niat asal nak sharing pasal testimoni ibu-ibu bersalin, lepas pantang yang dan pun berjaya menurunkan berat badan dan kekal langsing dengan pemakaian Premium Beautiful secara konsisten..

Testimoni 1

     




















Pada May 2016, sis ni tengah pregnant dengan berat badan terkumpul sebanyak 100kg.
Pada July 2016, beliau berjaya menurunkan berat badan daripada 100kg kepada 77kg.
Dalam masa tak sampai 6 bulan, berat badan turun, bentuk badan lebih kemas selepas bersalin caesar. Siapa kata wanita yang bersalin czer tak boleh pakai PB?


Testimoni 2

Dalam masa 2 bulan, sis ni dah berjaya turunkan berat badan sebanyak 15 kg. Banyak ke banyak?


Testimoni 3


Yang ini lagi wow! Mother of 6 yang berpantang menggunakan PB. Selain berat badan turun, muka pun lebih awet muda..!  Siapa tak nak kan..


Testimoni 4

Semasa dalam pantang, sis ni memakai PB. Nampak hasilnya bentuk badan lebih kemas dan cantik.


Testimoni 5 






















Sis ni menceritakan pengalamannya memakai PB, sangat berbeza hasilnya, dia dapat badan lebih cergas, berat cepat turun, susu badan lebih lancar dan banyak, kurang sakit belakang dan kedudukan rahim terletak pada tempat yang betul. Perut pun dah tak buncit lagi.


Testimoni 6

Berpantang dengan PB lepas 6 bulan bersalin. Hasilnya perut kempis, peha dan punggung terbentuk cantik.


 Testimoni 7


Sis ni merupakan doktor perubatan. Lepas seminggu pakai PB, ukur lilit pinggang dah semakin berkurang 19cm. Banyak tak? Lepas tu berat turun 17 kg lagi.


 Testimoni 8

Sis ni turun 16kg lepas berpantang anak pertama. Muka pun makin berseri-seri oulls..

Testimoni 9
 





















Sis ni turun sebanyak 16kg, muka pun lebih berseri-seri lepas pakai PB kan..


Testimoni 10






















Berpantang dengan PB turun 11kg lagi dalam masa sebualan. Hebat tak PB ni?


Nah, Nurha dah belanja 10 testimoni hasil pemakaian Premium Beautiful secara kosisten.Sayang-sayang yang kat luar sana tu yang masih mencari set berpantang jom lah pakat pakai pakai PB sebab dengan pemakaian PB ni uols dah tak perlu lagi nak berbengkung cara konvensional yang ikat-ikat tu, tak perlu lagi nak bertangas, tak perlu lagi nak bertungku bagai. Sebab PB ni seakan 5 kali proses bertungku. Sebab apa ek?Sebab PB ada kebaikan F.I.R. Ape tu F.I.R.? Nanti Nurha sharing lagi pada next entry ye.

Sekian dulu coretan Nurha, thanks for reading peeps!

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...