Saturday 11 February 2017

Tahun Baru dan Azam Baru 2017

Assalamualaikum.. Maaflah sebab dah lama sangat membisu. Nurha ada ni, macam biasa jalani kehidupan as mother of 3 dan juga surihati encik suami. Blog dah lama dibiarkan bersarang ni, azam tahun baru Nurha nak bangunkan semula blog ni supaya kekal aktif.

Tahun ni Nurha nak fokus dengan perniagaan SHOM. Terasa jeles dengan kawan-kawan lain yang dah berjaya jadi jutawan, naik pangkat, melancong free trip sana sini around the world, kita ni takkan nak tengok aje tanpa ada tindakan ye dak.. Walaupun Nurha ada pekerjaan tetap di salah sebuah hospital di Johor Bahru minat Nurha dalam bidang perniagaan memang tak dapat dilupakan. Walau setinggi mana pun pelajaran, sebesar mana pun pangkat kita, jangan mudah terlalu selesa dengan kedudukanyang kita ada. Rasulullah juga pernah bersabda 9 daripada 10 pintu utama rezeki datangya dari bidang perniagaan. Makanya inilah masa yang sesuai untuk Nurha bergiat aktif dalam bidang perniagaan.

Berniaga dengan SHOM ni mudah sahaja, kita just follow strategy n ilmu yang yang dikongsi oleh orang-orang yang dah berjaya buat bisnes ni. Just copy and paste aje cara mereka. Yang penting nak dengan tak nak je. Setiap bulan 10 haribulan duit bonus masuk dalam akaun masing-masing, yang penting sharp ye uolls. Best kan kalau bile bulanan tu ada 2 kali gaji masuk dalam akaun kite, yang 1 sudah semestinya gaji kita bekerja dan seterusnya duit bonus hasil kita berniaga part time.

Nurha dah bulat hati nak teruskan bisnes dengan SHOM ni sebab ade mentor yang hebat-hebat belaka dan tak kedekut ilmu. Nak berjaya dia pimpin kita sampai berjaya, buat sehabis baik, tak ade tekanan langsung pun berniaga part time ni, janji kita follow guide yang diberikan oleh leader-leader.

Untuk sayang-sayang yang berminat nak buat bisnes part time macam Nurha, joms kita mulakan sekarang! Jangan berlengah lagi, kalau orang lain boleh, kenapa kita tidak? Dengan keadaan ekonomi sekarang ni, Nurha rasa perlu sangat setiap orang ade side income. Sekarang semua pun naik harga, takde yang turun. Demi masa depan kita dan juga anak2, ini lah masanya kita start. Jom PM/WA Nurha di 017-3086352 untuk Nurha guide n tunjuk ajar uols.. Bagi yang berada di JB tu sangat-sangta Nurha alukan untuk kita set time ngedate..

Thanks for reading..




0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...