Sunday 2 October 2016

Hanya dengan modal RM50 boleh jana side income..

Assalamualaikum.. Salam Maal Hijrah 1438H. Dah pun masuk tahun baru Islam. Terasa diri makin tua. Anak pun dah tiga. Dah kahwin 5 tahun. Orang kata 5 tahun tu fasa testing untuk menguji kesabaran dalam perkahwinan. Alhamdulillah, kami dah melepasi saat itu. Walaupun banyak dugaan dan cabaran yang dilalui.

Sempena Maal Hijrah ni, Nurha dah tanam niat nak lebih serius dalam online business. Sekarang ni zaman mencabar, berlumba-lumba orang nak cari side income. Tak kira lah ko tu sape, banker ke, lawyer ke, pelakon ke, engineer ke (eh, macam terkena kat diri sendiri je..) semua orang nak jugak ada side income. Lagi pulak sekarang ni harga barang semua mahal2, gaji pulak tak naik (kalau naik pun sikit sangat), harga petrol tak menentu, kejap turun, kejap naik. Makanya semua orang perlu berazam dan tanamkan niat yang membara untuk ada side income.

Percaya tak dengan modal serendah RM50 sahaja, korang boleh jana side income yang berganda2..? Cuma perlu buat, kalau tak buat tak dapat. Kalau nak senang mane ada duit datang bergolek dengan sendirinya kan, mestilah kena buat sesuatu. Kalau u'olls takde modal besar, jangan risau hanya buat dan ikut sahaja. Tiada pengalaman berniaga juga bukan alasannya untuk tak nak start berniaga. Nurha sedang mencari protege yang berminat, yang dapat mencabar keupayaan diri sendiri untuk berbisnes. Jangan fikir ini skim cepat kaya. Ini bisnes online yang mengubah skill bisnes dan pemasaran anda daripada nothing to something.. Mulakan cepat, Whatsapp Nurha di 017-3086352 untuk penjelasan lanjut.



0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...