Thursday, 10 July 2014

Selamat Ulangtahun Firas yang ke 2 tahun

Hari ni 10 Julai. Genap usia Firas 2 tahun. Dah panjang akal Firas sekarang ni. Sesuai dgn maksud namanya. Belum pun usia 2 tahun Firas da pandai bercakap, menyanyi, berceloteh. Kids nowadays kan. Semuanya nak cepat.

Firas selalu kiss tummy mama ni. Macam tak sabar nak suruh baby keluar.. Everytime sentuh perut mama je cakap diam..baby tengah tidur. Hai la anak.. Bijaknya kamu.

Firas da boleh disuruh, faham arahan, cepat belajar macam usia budak 3 tahun. Mudah mesra dgn sesiapa je..samada kenal ke tak.. Dah kurang ragamnya, tak macam awal pregnancy hari tu.

Tapi maafkan mama nak, sebab tak dapat susukan Firas sampai usia 2 tahun. Sempat susukan Firas sampai usia setahun 5 bulan je lepas tu dah putus susu.. Kesiannya kamu. Mama tahu Firas bagi laluan pada baby..kalaulah mama faham isi hati kamu yg tersirat mcm manelah ye..

Selamat ulang tahun sayang.. Semoga menjadi anak yg soleh di dunia dan juga di akhirat. Cerdas dan pintar. Mentaati perintah agama. Menghormati org tua. Berjaya suatu hari nanti, jgn lupa diri....jgn tinggal solat. Jaga papa, mama dan adik.. Semoga hidupmu diberkati Ilahi.. Sesungguhnya kehadiranmu dalam hidup kami merupakan anugerah yg terindah...

1 comments:

Nazira Zainal said...

Happy birthday firas.... Semoga menjadi anak yg soleh & abg yg baik pada adik baby nanti.... :)

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...