Thursday 26 May 2016

Kekeliruan nak memilih set berpantang

Banyak betul set berpantang kat pasaran sekarang ni kan..keliru sungguh Nurha nak pilih yg mana satu satu the best. Ekceli semua ade kelebihan tersendiri, sesuai  dgn tak sesuai dengan kita and baby je.

Masa berpantangkan Fahim dulu, Nurha guna set berpantang Spa & Ma, yang model dia Sari Yanti tu. Best jugak guna set ni tapi ada beberapa masalah pulak. Set Spa & Ma ni tak boleh beli loose set, I mean beli barang yang nak guna je. Dulu time beli set ni memang berbaloi sebab ada 11 produk. Nurha cuma tak habis pakai pilis herba, losyen dan pembersih wanita. Yang lain untuk makan dan sapu semuanya habis. Ada dapat bengkung dan tungku herba, yang ini boleh guna lagi untuk berpantang kali ni, tapi kalau nak beli lagi kena beli 1 set pulak, rase membazir lak. 

Nurha cuba cari set bersalin yang lain, terjumpa dengan set yang berbaloi dan berdasarkan testimoni pengguna set ni recommended. Lagipun takde bengkung dan tungku, so boleh pakai set Spa & Ma punya dulu. Ni Nurha tengah cari best price untuk Set Bersalin Anugerah, mungkin yang mana2 supplier jual kena dengan budget Nurha ambil dengan dia. Maaf tak de gambar nak tempek sini, tunggu set dah sampai dan Nurha pun dah gunakan set tu dengan bestnye, InsyaAllah Nurha akan kongsikan kat blog ni akan datang.

Jaga diri semua..

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...